?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Normal sucks.

Yep... it's all back to normal now. Here I am at work writing LJ when I have four metric fucktons of work to get done. What could be more normal than that? Yeah. I've unplugged the headphones so all my coworkers can listen to Mod Radio UK with me. They've started leaving one by one. Wankers.

She's gotta be sick of hearing it by now, but for posterity, I must state that I miss the ever loving sheep shit out of modernpoverty. And that's all I'm gonna say about that.

kalliope, Happy Birthday!

All the stuff that me, Paul, and Chels love is gone. But I think I know where there's more.

Would not a week in a huge house in Puerto Vallarta kick muthafuckin' ass?

Damn... it looks like Free Per View is going down HARD for a while. Fuck. No more free porn.